2009. szeptember 28., hétfő

Múltidéző szellemek # The Almighty Defenders - S/T

Ugye még véletlenül sem gondoltátok, hogy szó nélkül elmegyünk egy olyan szupercsapat mellett, mint a King Khan & BBQ Show és a Black Lips tagjaiból verbuválódott The Almighty Defenders?
Az egyik legjobb ma létező koncertzenekar, a Black Lips tagjai jónéhány elfajzott fellépés és az indiai balhésorozat után Berlinben összeálltak King Khan és Mark Sultan (alias BBQ) barátaikkal, hogy aztán mindenféle kötöttségek nélkül, idióta jelmezbe bújva keverhessenek gospel-orientált garázsrockot pszichedelikus szellempoppal, nem félve bevonni a doo-wop és a (rhythm and) blues sajátosságait sem. Ennek eredményeképp jelent meg szeptember 22-én a zenekar első, "self titled" lemeze.
Képtelenség komolyan venni.

The Almighty Defenders - Cone of Light (via Vice Records)


The Almighty Defenders - Bow Down And Die (via BrooklynVegan)


The Almighty Defenders - Jihad Blues (via TSURURADIO)

3 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
stereomacko írta...

néhány daltól eltekintve (pl. a rod stewart-ra hajazó ocsmány bow down and die) szerintem elég harmatosra sikerült ez a lemez. egy ilyen supergroup-tól azért valamivel többet vártam volna.

ma-Ugly írta...

kulisszatitok következik:
én sem fostam magam bokán a végeredménytől.
ellenben vitathatatlanul jópofa produkció. egy koncertre azért nem mondanék nemet.