2009. május 25., hétfő

Önelégült mackók és a letaszított Lukács László

Végre elkészült a videó 2009 eddigi legjobb dalához! Ami tavaly a Blind volt, az idén, reményeim szerint, a még mindig bámulatos Grizzly Bear zenekar Two Weeks-sze lesz. Ha van valami, hát ez igazán megérdemli a rivaldafényt! Különösen ezekkel az idegesítően önelégült mosolyokkal.
Egyébként a dal a május 25-én/26-án megjelent Veckatimest című lemezen szerepel. Ez pedig az album második legjobb szerzeménye, ha esetleg bárkit is érdekelne. Csak remélni tudom, hogy ehhez készül majd a következő hivatalos videó.




A Fát Dönteni végtelenül jópofa barkácsklipje után az Óriás is újabb mozgóképpel jelentkezett. A videót a zenekar május 1-én adott koncertjén vették fel a Dürer-kertben. Az A Kellő Hő a dal címe, amely a 2008-as Jön című lemez nyitánya is egyben.
Megkapó amerikai rockolás furcsán kicsavart szövegekkel. Én kifejezetten boldog vagyok, hogy végre van egy pár korsó sör után egész jól kiabálható, mégis intelligens rockzenekarunk. Ha így folytatják, a végén még letaszítják a trónjáról a hazai rock felett uralkodó, vérprofi Tankcsapdát. Azt hiszem, én szívből örülnék neki. Lukács Laci egy jó ideje már egyébként is ciki.

2 megjegyzés:

colbas írta...

remélem az óriásnál is lesznek majd égig érő lángok, ha fellépnek a nagyszínpadon vasárnap, különben lófaszt se tudnak!

BokTm írta...

most láttam, hogy az önelégült mackók videóját az a mill cég csinálta aki a la roux kocsis klipjét, meg a bogi kedvenc toshiba reklámját..
a nagy kedvenc tőlük most ez:
http://www.beam.tv/beamreel/pcpdbxVywT