2009. május 18., hétfő

Ditavision


Volt ez az euro-atlanti zenecirkusz a nagyvilágban, pontosabban Moszkvában, és én alig bírtam magammal a héten, annyira vártam, hogy hétfőn megnézhessem a német fiú műsorát. Nem is annyira miatta, hisz' még a nevét sem tudom. De annyian megírták, hogy meglepetésként(?) Dita von Teese is kiáll a színpadra, a mindenféle sexy ígérettől pedig nagyon lelkes lettem. Sajnos azonban nem sokat láthattunk Marilyn Manson exéből, amiért nagyon nagy kár. Helyette viszont kaptunk valami ezüstflitteres bohócot, aki Rickey Martin vagy valami táncos-flatley akart lenni. Egy biztos, egyikkel se jártunk jól. De nem vagyok csalódott, mert Dita nagyon dögös volt.
Üzenném a show rendezőjének, hogy illett volna megmutatni azt az egyetlen izgalmas dolgot, amit ezen az esten láthattak (volna) az emberek világszerte. Kár érte.

Erről van szó:



És amiért genetikát tanulok:

Nincsenek megjegyzések: