2009. április 28., kedd

"Day in Day out"

Nah, ez is megvolt a koncert-est is. Rohadt jó volt; énekeltem, táncoltam minden volt. Elsőnek closer to curtisék léptek fel, kb egy órát zenélhettek. ilyen jó tribute, cover bandát még nem hallottam.. csukott szemmel hallgattam pár számot és uhh.. mintha kőőtisz (curtis).. bár nincs sok összehasonlítási alapon csak a youtubos. "Hunyd be a szemed, és képzeld magad 1979-be vagy 1980-ba!" nah én próbáltam. Úgy kezdődött, hogy az énekes nem jelent meg, közben a többiek pörgették a dead soulst.. asszem ez direkt volt. Ha jól emlékszem, akkor a Control vagy a 24HourPartyPeople filmben volt ilyen, de inkább utóbbiban, meg akkor ugye anno is, hogy még curtis a wécén volt, beragadt vagy ilyesmi..

Ott volt homesick anna is.. úgy néz ki, mint robert 1989ben.. még csak képekről láttam eddig, de most még beszélni is sikerült vele.. kétszer.. viszont második trécseléskor már nem emlékezett, hogy mi hangzott el az elsőkor.. vicces volt a helyzet. de egyébként kedves embernek tűnt, és azt mondta, hogy van egy kis brian molko beütésed... rájöttem. ha valaki meglát, és ismeri molkot, akkor lehet, hogy első blikkre tényleg hasonlítok.. de utána már fix, hogy nem.. úgy értem, ha látnál mindennap.

Második zenekar egy szintén holland banda volt, valami de staat. Volt egy-két jó számuk, az tény.. meg a szokásos "hogy érzitek magatokat?" "táncoljatok" satöbbi allűrök is jelen voltak. amuúgy ilyen rock, root rock, alter zeneféle volt.. de én sose értettem az ilyen műfajbesosoláshoz annyira. A szigeten is fel fognak lépni, azt mondta. Meg kérdezte, hogy "are you hungry?" én meg mondtam, hogy nem, we are hungarian.. meg mindig mörszizett.. köszönömmel nagyobb sikert ért volna el. bár végül is valamivel jobban hangzik, mint a szenkjú. Elég hangosak voltak, ellenben a closerékkel, persze ez is direkt van, mert pl ha a de staat olyan hangerővel szólt volna, mint curtisék, akkor szarabbak lettek volna, így meg elnyomott mindent a hang, meg curtisékhez se illett volna a hangosság ugyebár. De jól érezték magukat, az látszott.

Elég fáradt voltam ekkormá, vártam az újabb JD számokat meg azt a müller péter gyereket is.

JD Isolated. Ők voltak a harmadik fellépők, bőven éjfél után. "A mostani alkalomra J. D. Isolated néven kiegészülünk az Európa Kiadó néhány tagjával (Magyar Péter, Kisrchner Péter, Molnár Gábor, valamint Bánfi Tiborral (basszusgitár), és az effektíve digitális Szabó Attilával. Tragikus hirtelenséggel bekövetkezett halála miatt Gasner János barátunk már nem vehet részt e koncerten." - Müller Péter". Péterünk meg valószínüleg a koncert előtt kotorta elő 30 éves szürkecsíkos zakóját a szekrényből; gyűröttségéből ezt állapítottam meg. Noh, nem mintha az én nadrágom ne lett volna az meg mocskos is ráadásul.. de hát ő a zenész, nem én, gyerekek. Ez is nagyon jó volt, az előadás, tökre élveztem. Erre a koncertre már Soma mamagésa is megérkezett.. akinek oylan a haja ugye, mint m. péternek, ill a de staat dobosának. Kár, hogy nem volt nálam a fotómasinám, elkészülhetett volna életem első celebfotója wehe. Undi egy nő. Meg be is volt baszva, szerintem legjobban a helyszínen.. elkezdett ott enyelegni egy "fia lehetne" fiúval, címlap lesz vagy már lett azóta valahol biztos. Óó, most jut eszembe, hogy bergerdalma is ott volt.. nem szóltam hozzá, kétlem, hogy emlékezett volna rám.

Ááfterparti nem volt, de annyira nem is hiányzott, hisz' kb hajnali kettőig eltartott a mulatság; aki ki akarta, az kiugrálta magát ekkora, mint én is. Az tény, hogy még kikötöttünk a corvintetőn, de ott már csak bársonykanapés sziesztára futotta.

Stay cured!




további videók: Closer to Curtis @ a38

Nincsenek megjegyzések: